X

Як слід подавати скаргу учаснику, щоб її розглянули в АМКУ?

При проведенні торгів через систему електронних закупівель ProZorro, учасник може подати скаргу на замовника, якщо побачить в його діях неправомірні рішення. Таку скаргу розгляне Антимонопольний комітет України (АМКУ). Щоб таке подання не відхилили, або взагалі прийняли до розгляду, його необхідно подавати в точній відповідності з встановленим законодавством.

Найбільш важливими пунктами, на які потрібно звернути увагу при подачі скарги в АМКУ, є:

  • подача скарги здійснюється тільки через систему Прозорро;
  • скаргу слід подавати за встановленою формою (ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року);
  • скаргу слід подавати строго в терміни, встановлені законодавством;
  • скарга подається на конкретні дії замовника, а причина претензії повинна бути обгрунтованою. Учаснику слід прикріпити документи або інші відомості в електронному вигляді, що підтверджують неправомірність дій замовника;
  • при подачі скарги в обов’язковому порядку необхідно внести плату, за встановленими тарифами.

Якщо претензія учасника до замовника була подана за встановленою формою і з дотриманням всіх правил, то така скарга потрапляє в реєстр і буде обов’язково розглянута АМКУ.

marlbo4p_pavel: