Найбільш важливими пунктами, на які потрібно звернути увагу при подачі скарги в АМКУ, є:
- подача скарги здійснюється тільки через систему Прозорро;
- скаргу слід подавати за встановленою формою (ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року);
- скаргу слід подавати строго в терміни, встановлені законодавством;
- скарга подається на конкретні дії замовника, а причина претензії повинна бути обгрунтованою. Учаснику слід прикріпити документи або інші відомості в електронному вигляді, що підтверджують неправомірність дій замовника;
- при подачі скарги в обов’язковому порядку необхідно внести плату, за встановленими тарифами.
Якщо претензія учасника до замовника була подана за встановленою формою і з дотриманням всіх правил, то така скарга потрапляє в реєстр і буде обов’язково розглянута АМКУ.