Якщо проведені торги із закупівлі товарів, послуг або робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, не здійснилися, а замовник як і раніше потребує товари або послуги, в цьому випадку слід провести повторний тендер. При цьому слід дещо змінити умови проведення закупівлі, щоб залучити більшу кількість учасників.
Найбільш ефективним способом залучення учасників (потенційних постачальників), є збільшення бюджету закупівлі. Можливо, зазначений бюджет був нижче ринкової вартості товарів, послуг або робіт. Також замовник може запросити до проведення торгів тих постачальників, з якими вже працював раніше і добре знає. Замовник також може зменшити кількість обмежуючих умов, що висуваються до учасників. Особливо це стосується тих умов, які не впливають на якість тендерної пропозиції.