Чи є можливість у учасника змінити умови проведення закупівель?

При здійсненні закупівель, зазначених в Законі України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року, використовується публічна електронна система. Самі торги розбиті на етапи, і одним з перших етапів є період уточнень, де учасники можуть задати питання замовнику або вказати йому на помилку. Якщо, на думку учасника, умови проведення торгів невірні, він може звернутися в період уточнень до замовника з вимогою змінити ці умови.

Така вимога буде опублікована у відкритому доступі, де її зможуть прочитати всі учасники системи. Найбільш часто зустрічаються вимоги, звернені до замовника з приводу змін умов проведення тендера, які стосуються випадків коли:

  • вказано маленький термін періоду уточнень;
  • є істотні помилки в тендерній документації;
  • зазначений предмет закупівлі з невідповідною категорією;
  • зазначена необгрунтовано низька очікувана вартість закупівлі;
  • умови проведення тендеру необґрунтовано обмежують конкуренцію;
  • а також в інших випадках.

На вимогу учасника про зміну умов проведення тендеру замовник зобов’язаний відповісти строго у встановлені Законом терміни. Його відповідь буде знаходитися також у публічному доступі. На підставі вимоги учасника, замовник може змінити умови проведення тендеру, залишити все без зміни з обов’язковим роз’ясненням своєї позиції, або взагалі скасувати торги.

Якщо учасник не згоден з відповіддю і рішенням замовника, він може подати на нього скаргу відповідно до статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII, яку розглядатиме спеціальна Комісія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *