Що потрібно робити замовнику, якщо він отримав скаргу від учасника?

При проведенні закупівель державними організаціями та компаніями, слід здійснювати їх через електронну систему та спираючись на Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. Такі закупівлі проходять поетапно, де одним з перших етапів є період уточнень. У періоді уточнень учасники можуть з’ясувати у замовника свої запитання, за умовами проведення закупівлі та документації. Також в цей період учасники або зареєстровані сторонні спостерігачі можуть вказати на помилку або порушення в умовах проведення тендера.

Якщо замовник отримав скаргу від учасника, то він зобов’язаний відреагувати на неї у встановлені Законом «Про публічні закупівлі» терміни. Замовнику слід дати відповідь на скаргу в електронній системі торгів. При цьому і сама скарга, і відповідь на неї будуть перебувати в публічному доступі. Відповідь замовнику слід дати з поясненнями своєї позиції, особливо у випадках, коли ніяких виправлень або змін умов проведення торгів він не планує вносити.

На скаргу учасника замовник зобов’язаний відреагувати, при цьому реакцію замовник визначає сам. Замовник може зробити виправлення за скаргою, залишити все без зміни із зазначенням причини свого рішення, або ж скасувати торги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *