У роботі системи закупівель Прозорро, що працює на підставі Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, учасник може публічно звернутися з претензією до замовника, якщо він побачив порушення. Якщо замовник не виправить порушення або помилку, то учасник може подати на нього скаргу, яку розглядатиме Комісія з таких питань.
На поточний момент учасниками подано 38,93 тисячі скарг, починаючи з початку роботи системи. Причому 27,72 тисячі скарг було подано у зв’язку з прийнятими рішеннями замовників і 11,21 тисяч на умови проведення торгів. Найбільше число скарг довелося на допорогові торги 63,1%.
Всього скарги подавали 7,91 тисяч учасників. При цьому вдалося задовольнити лише то 27,9% від поданого числа скарг.
Найбільше скарг було подано в категорії торгів “офісна та комп’ютерна техніка”, слідом йдуть “будівельні роботи та ремонт” і на третьому місці “медобладнання та фармпродукція”.