Які встановлені граничні терміни для періоду уточнень при торгах?

Після розміщення в системі електронних торгів тендеру із закупівель товарів, робіт або послуг, у учасників (потенційних постачальників) є певний період часу, коли вони можуть задати замовнику уточнюючі питання з приводу закупівлі та документації, а також можуть звернутися до нього з метою усунення помилок. Тут мова йде про закупівлі, що здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року.

Учасник має можливість звернутися до замовника за роз’ясненнями і уточнюючими питаннями з приводу тендерної документації, а також звернутися до нього з вимогою усунення помилки не пізніше, ніж за 10 днів до закінчення терміну подання тендерних пропозицій. Таке питання або вимога, рівно як і відповідь на них, будуть перебувати в публічному доступі без вказівки імені організації, що поставила питання. Замовник зобов’язаний відповісти на питання або відреагувати на вимогу учасника протягом 3-х робочих днів з моменту звернення. Терміни звернень і відповідей прописані в статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII.

Слід уточнити, що порушення термінів відповіді або ж ігнорування питання учасника з приводу роз’яснення тендерної документації, автоматично відсувають строки подання тендерних пропозицій. При порушенні термінів відповіді, кінцевий термін подання тендерних пропозицій відсувається не менше ніж на 7 календарних днів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *